☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Remonty i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie

                                                                    Halinów, dnia 20.12.2010 r.

ZK.341–18/2010
 
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 193 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z póź. zm.)
na zadanie pod nazwą:
„Remonty i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych
w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie”
 
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów określonych w rozdz. II ust. 1 pkt. 1.3 SIWZ, urządzeń zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie. Poniżej wymieniamy ilość i typy urządzeń przeznaczonych do remontu w ramach niniejszego zamówienia oraz miejsce ich zamontowania:
2.1. pompy KSB typ Amarex NF 80-220/044 ULG-180 szt.4 zamontowane w komorach bezodpływowych w Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej,
2.2. pompy KSB typ Amarex KRTF-50210/032 UH-70 pompy pulpy piaskowej szt.2 zamontowane w Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej,
2.3. pompy Hidrostal DO4M-EMU1 + DN007x4+GSEq+NU1A30 szt.4 zamontowane w OczyszczalniŚcieków w Długiej Kościelnej,
2.4. mieszadła ABS RW 4024 A 30/8EC szt.3 zamontowane w komorach beztlenowych Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej,
2.5. pompy Grundfos SV 024B1 zamontowane w przepompowniach ścieków w miejscowości Halinów, ulica Dąbrowskiego szt. 2 oraz ulicy 3-go Maja szt. 2,
2.6. pompy CP3085 szt. 2 zamontowane w przepompowni ścieków w miejscowości Halinów, ulica Północna,
2.7. pompy próżniowe BUSCH RA0250C szt. 5 zamontowane w stacji próżniowej w miejscowości Hipolitów, ulica Jałowcowa,
2.8 pompy FLYGT CP 3127HT, szt. 2 zamontowane na przepompowni w Hipolitowie, ulica Jałowcowa,
2.9 pompy FLYGT NP 3127HT, szt. 2 zamontowane w przepompowi w Hipolitowie, ulica Jałowcowa
3.  Zakres wykonywanych prac obejmuje:
Remont urządzeń wskazanych w rozdz. II, ust. 2, pkt. od 2.1 do 2.9 opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie określonym w rozdz. II, ust. 1, pkt. od 1.1 1.6 opisu przedmiotu zamówienia.
4. Wspólny słownik zamówień: (CPV) 50.51.11.00-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych
5. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. Oferta musi być kompletna
6. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r.
7.  Zamawiający informuje, że może udzielić zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6.
8. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)  Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia .
3)  Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
10.  Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej  wymienione dokumenty:
10.1  Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ)
10.2   Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.3   Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.
12. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
13. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
     Zakład Komunalny w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów w terminie do dnia 29.12.2010 r. godz.12.00
14. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.12.2010 r. godz.12.15 w siedzibie Zamawiającego.
 
 
                                                                          DYREKTOR
                                                                          Małgorzata Komuda-Ołowska             
 
 SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA                                                                         
Wytworzył:
Udostępnił:
Klaudia Małecka
(2010-12-20 12:43:48)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Małecka
(2010-12-20 12:58:43)
 
 
liczba odwiedzin: 1568793

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X