☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Halinów, dnia 30.09.2009 r.

ZK 341–09/09

Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie
05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 133 000 euro
na podstawie ustawy
Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
( t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm. )
na zadanie pod nazwą:
 „Kanalizacja sanitarna w systemie podciśnieniowym
- budowa systemu monitoringu”
 
1.      Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2.      Przedmiotem zamówienia jest budowa (dostarczenie i uruchomienie) systemu monitoringu kanalizacji podciśnieniowej w gminie Halinów opartego na cyfrowej transmisji danych.
3.      Monitoring kanalizacji podciśnieniowej ma składać się z trzech zasadniczych systemów:
3.1 system monitorowania działania urządzeń technologicznych stanowiących wyposażenie przepompowni próżniowo-tłocznej,
3.2 system monitorowania działania urządzeń technologicznych na sieci kanalizacyjnej za pośrednictwem istniejącego kabla (65 zaworów podciśnieniowych),
3.3 system monitorowania działania urządzeń technologicznych na sieci kanalizacyjnej poprzez system GPRS ( 3 zawory podciśnieniowe).
4.      Monitoring ma zapewnić nadzór nad pracą w/w urządzeń, analizę parametrów mierników i sond oraz przedstawienie przedmiotowych danych w formie graficznej na komputerze.
5.      Należy zainstalować oprogramowanie, które umożliwi bieżący podgląd pracy, również za pośrednictwem Internetu, przesyłanie informacji o awariach za pomocą komunikatu SMS oraz wykonywanie raportów i archiwizację danych.
6.      System monitoringu przepompowni musi analizować, co najmniej, sygnały:
6.1 Zaniku napięcia,
6.2 Niskiego podciśnienia,
6.3 Awarii pomp próżniowych,
6.4 Pracy pomp próżniowych,
6.5 Awarii pomp tłocznych,
6.6 Pracy pomp tłocznych,
6.7 Poziomu ścieków w zbiorniku.
7.      W celu realizacji monitoringu przepompowni należy dostarczyć i uruchomić:
7.1 Szafę monitoringu wraz z wyposażeniem technologicznym oraz możliwością przesyłu informacji za pomocą komunikatu SMS,
7.2 Komputer panelowy z oprogramowaniem narzędziowym i wizualizacyjnym,
7.3 Okablowanie w budynku przepompowni,
8.      System monitoringu 65 studni zaworowych musi analizować, co najmniej, sygnały:
8.1 Napięcia zasilania,
8.2 Wartości podciśnienia(w trzech wybranych studzienkach),
8.3 Pomiaru stanu zalania studzienki,
8.4 Stanu zaworu,
8.5Liczby i czasu otwarć zaworu.
9.      W celu realizacji monitoringu studni zaworowych należy dostarczyć i uruchomić:
9.1 65 czujników stanu otwierania zaworu ze skrzyneczkami przyłączeniowymi IP67,
9.2 Wyposażenie technologiczne w szafie monitoringu w przepompowni próżniowo-tłocznej (rozbudowa),
9.3 Oprogramowanie komputera w przepompowni próżniowo-tłocznej (rozbudowa),
10. System monitoringu 3 studni zaworowych musi analizować, co najmniej, sygnały:
10.1 Wartość podciśnienia
11. W celu realizacji monitoringu studni zaworowych należy dostarczyć i uruchomić:
11.1 3 czujniki pomiaru minimalnego ciśnienia ze skrzyneczkami przyłączeniowymi IP67,
11.2 3 zestawy nadawcze GPRS,
11.3 Zestaw odbiorczy GPRS w przepompowni próżniowo-tłocznej,
11.4 Wyposażenie technologiczne w szafie monitoringu w przepompowni próżniowo-tłocznej (rozbudowa),
11.5 Oprogramowanie komputera w przepompowni próżniowo-tłocznej (rozbudowa),
12. Zastosowane przy realizacji zamówienia materiały, a przede wszystkim czujniki, muszą być fabrycznie nowe, szczelne i odporne na niekorzystne oddziaływanie ścieków.
13. Podstawą wykonania przedmiotu zamówienia są informacje i dokumenty przekazane przez Zamawiającego oraz wizja lokalna przeprowadzona na obiekcie, której koszty nie obciążają Zamawiającego.
14. Wspólny słownik zamówień: CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
16. Wymagany termin realizacji: do 31.12.2009 r.
17. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
18. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)      Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia tj. wykonali podobne usługi w okresie ostatnich 3-ch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lecz nie krócej niż 2 lata przed ogłoszeniem niniejszego przetargu;
3)      Posiadają niezbędne uprawnienia w zakresie wymaganego zakresu usług oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
4)      Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
19. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia–nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawcaspełnił.
20. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
1)   Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ)
2)   Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)   Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert.
4)   W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie IV ust. 1 specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3-ch lat podobnych usług zawierający dane: wartość, data i miejsce wykonania odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w tym zgodnie z § 1 ust 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. (Dz. U Nr 87, poz. 605) potwierdzenie wykonania co najmniej 3-ch usług z należytą starannością (np. referencje, bezusterkowe protokoły odbioru robót);
2) kserokopię niezbędnych uprawnień zawodowych i przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wg wymaganych branż.
21. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena ofertowa – 100%.
22. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego: Zakład Komunalny
w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów
w terminie do dnia 21.10.2009 r. do godz. 10.00.
23. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.10.2009 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.     
 
Dyrektor Zakładu
Małgorzata Komuda-Ołowska
 
Wytworzył:
Udostępnił:
Radosław Szpicki
(2009-09-30 11:36:39)
Ostatnio zmodyfikował:
Radosław Szpicki
(2009-10-06 10:13:38)
 
 
liczba odwiedzin: 1568821

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X