☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Dostawa wodomierzy modularnych JS 2,5 DN 20,JS 1,5 DN 15 o magnetycznej transmisji wraz z uszczelkami wodomierzowymi DN 20, DN 15 oraz opasek plombujących numerowanych DN 20, DN 15

Halinów, dnia 07.05.2012 r.

ZK 341–06/2012

 

 

Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. 3 Maja 8,

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 200 000 euro

na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

( t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.)

na zadanie pod nazwą:

 

Dostawa wodomierzy modularnych JS 2,5 DN 20,JS 1,5 DN 15 o magnetycznej transmisji wraz z uszczelkami wodomierzowymi DN 20, DN 15 oraz opasek plombujących numerowanych DN 20, DN 15

 

  1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
  2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wodomierzy typ DN 20 w ilości 120 sztuk oraz DN 15 w ilości 10 sztuk z uszczelkami wodomierzowymi DN 20 w ilości 200 sztuk i DN 15 w ilości 30 sztuk, oraz 100 sztuk opasek plombujących numerowanych DN 20 i 15 sztuk opasek plombujących DN 15.
  3. Wspólny słownik zamówień: 38421100-3.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych. Oferta musi być kompletna
  5. Wymagany termin realizacji-zgodnie z poniższym harmonogramem:

-    w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy DN 20 – 60 sztuk oraz DN 15 w ilości 10 sztuk z uszczelkami wodomierzowymi DN 20 w ilości 200 sztuk i DN 15 w ilości 30 sztuk, oraz 100 sztuk opasek plombujących numerowanych DN 20 i 15 sztuk opasek plombujących DN 15.

-    dostawa wodomierzy DN 20 od dnia 24.08.2012 r. do 31.08.2012 r. w ilości 60 sztuk.

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu rzeczowego umowy, gdy zaistnieją okoliczności określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 uzasadniające zlecenie wykonania dostaw. W tym przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za dostawy faktycznie zlecone i wykonane rozliczone według stawek wynikających z oferty. Rozszerzenie zakresu rzeczowego umowy będzie odbywać się na podstawie odrębnego zlecenia.
  2. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
  3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
    3.  Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu
      z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
  4. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia–nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  5. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
    1. Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 przedmiotowej ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ,
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż
      3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  6. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
    w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.
  7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
  8. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
  9. Zakład Komunalny w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów w terminie do dnia 15.05.2012 r. do godz. 10.00 z napisem na kopercie :

 

„Oferta w postępowaniu na dostawę wodomierzy modularnych JS 2,5 DN 20, JS 1,5 DN 15 o magnetycznej transmisji wraz z uszczelkami wodomierzowymi DN 20,  DN 15 oraz opasek plombujących numerowanych DN 20 i DN 15”

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.05.2012 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.                                                                 
 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

                                                                          Dyrektor

                                                                          mgr inż. Małgorzata Komuda - Ołowska

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Klaudia Małecka
(2012-05-07 10:09:40)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Małecka
(2012-05-07 10:16:41)
 
 
liczba odwiedzin: 1568734

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X