☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Halinów, dnia 20.02.2009 r.
ZK 341–04/09
 
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów,
ul. 3-go Maja 8, ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 133 000 euro
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm. )
na zadanie pod nazwą:
 „Dostawa wodomierzy modularnych JS 2,5 DN 20 o magnetycznej transmisji oraz opasek plombujących numerowanych DN 20”
 
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1200 sztuk wodomierzy oraz 1350 sztuk opasek plombujących numerowanych DN 20.
3. Cechy wodomierzy:
-   JS 2,5 DN 20 L 130 do wody zimnej o transmisji magnetycznej,
-   przystosowane do zdalnego odczytu drogą radiową z transmisją jednokierunkową, przy czym system radiowy musi być kompatybilny z programem „Zbyt” firmy Tytan,
-   konieczność montażu nakładki radiowej, w trakcie eksploatacji bezpośrednio na wodomierz bez elementów pośrednich,
-   przystosowane do zdalnego odczytu z wyjściem impulsowym współpracujące z urządzeniem zbudowanym jako czujnik działający na zasadzie zjawiska Halla,
-   funkcja wyjścia impulsowego z wodomierza umożliwiająca rozróżnianie kierunku przepływu medium.
4. Wodomierze muszą posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny dla wody pitnej oraz aktualne zatwierdzenie typu lub deklarację zgodności.
5. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu gwarancję na wodomierze na okres nie krótszy niż 5 lat.
6. Wspólny słownik zamówień: CPV 38421100-3 - wodomierze
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
8. Wymagany termin realizacji: w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.
9. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
10. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)   Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)   Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
3)   Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
11. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia–nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawcaspełnił.
12. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
1)   Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ)
2)   Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)   Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
13. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena ofertowa – 100%.
14. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego: Zakład Komunalny w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów w terminie do dnia 02.03.2009 r. do godz. 10.00.
15. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.03.2009 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.

Dyrektor
Małgorzata Komuda-Ołowska
Wytworzył:
Udostępnił:
Radosław Szpicki
(2009-02-20 12:47:56)
Ostatnio zmodyfikował:
Radosław Szpicki
(2009-02-20 12:56:52)
 
 
liczba odwiedzin: 1568809

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X