☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Dostawa używanego samochodu asenizacyjnego

                                                                                       Halinów, dnia 24.11.2010 r.

ZK 341–10/2010
 
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 193 000 euro na podstawie ustawy
Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
( t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z póź. zm. )
na zadanie pod nazwą:
 
„Dostawa używanego samochodu asenizacyjnego”
 
1.      Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego samochodu asenizacyjnego dla potrzeb Zakładu Komunalnego w Halinowie.
3.      Minimalne parametry techniczne :
-          samochód ciężarowy dwuosiowy,
-          sprawny technicznie w co najmniej dobrym stanie technicznym,
-          rozstaw osi 4-4,5 m,
-          wysokość do 310 cm,
-          długość całkowita samochodu 7m(+/-)20 cm
-          rok produkcji 2000-2006
-          moc silnika minimum 260-300 KM
-          samochód musi być zarejestrowany w Polsce i posiadać ważny przegląd techniczny,
-          przebieg nie więcej niż 600 tys. km,
-          blokada mostu,
-          pompa o wydajności 10 000 l/min z pełną dokumentacją techniczno-ruchową,
-          pojemność beczki 10-11 m3
-          ogumienie w dobrym stanie technicznym,
-          kabina ze sprawnym ogrzewaniem webasto,
-          samochód wyposażony w zestaw węży,
-          samochód wyposażony w tachograf,
-          gwarancja na pompę i zbiornik min.12 miesięcy
-          dostawa do siedziby odbiorcy i szkolenie wyznaczonych pracowników na koszt dostawcy,
-          przed zakupem używanego samochodu asenizacyjnego Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pracy samochodu oraz sprzętu przez wytypowanego mechanika i operatora.
4.      Wspólny Słownik Zamówień: CPV 34144500-3 – Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
5.      Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. Oferta musi być kompletna.
6.      Termin wykonania zamówienia: w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy.
7.      Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
8.      O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)       Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)       Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
3)       Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 „pzp”
9.       Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia–nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
10.   Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
1)       Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i oświadcza o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach których mowa w art.24 ust.1(zawarte jest na formularzu załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ),
2)       Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)       Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
-   cena ofertowa – 100 %,
12.   Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Zakład Komunalny w Halinowie
       ul. 3- go Maja 8,
       05-074 Halinów
w terminie do dnia 09.12.2010 godz.12:00 z napisem na kopercie:
Zakład Komunalny w Halinowie
ul.3-go Maja 8
05-074 Halinów
 
„Oferta w postępowaniu na dostawę używanego samochodu asenizacyjnego”
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.12.2010 godz.12:15 w siedzibie Zamawiającego.
 
 
                                                                     DYREKTOR
                                                                     Małgorzata Komuda-Ołowska
 
 
Wytworzył:
Udostępnił:
Klaudia Małecka
(2010-11-24 10:10:15)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Małecka
(2010-11-24 10:13:29)
 
 
liczba odwiedzin: 1568800

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X