☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Remonty, w tym naprawy i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie

Halinów, dnia 03.12.2012 r.

ZK.341–18/2012

 

Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. Józefa Piłsudskiego 77,

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 200 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z póź. zm.)

na zadanie pod nazwą:

„Remonty, w tym naprawy i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych

w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie”

 

  1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
  2. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów określonych w  rozdz. II ust. 1 pkt. 1.3 SIWZ,  urządzeń zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie. Poniżej wymieniamy ilość i typy urządzeń przeznaczonych do remontu w ramach niniejszego zamówienia oraz miejsce ich zamontowania:
    1. pompy KSB typ Amarex NF 80-220/044 ULG-180 szt.4  zamontowane w komorach bezodpływowych w Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej,
    2. pompy KSB typ Amarex KRTF-50210/032 UH-70 pompy pulpy piaskowej szt.2 zamontowane w Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej,
    3. pompy Hidrostal DO4M-EMU1 + DN007x4+GSEq+NU1A30 szt.6 zamontowane w Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej,
    4. mieszadła ABS RW 4024 A 30/8EC szt.3 zamontowane w komorach beztlenowych Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej,
    5. pompy Grundfos SV 024B1 szt. 4 zamontowane w przepompowniach ścieków w miejscowości Halinów, ulica Dąbrowskiego szt. 2 oraz ulicy 3-go Maja szt. 2,
    6. pompy CP3085 szt. 2 zamontowane w przepompowni ścieków w miejscowości Halinów, ulica Północna,
    7. pompy próżniowe  BUSCH RA0250C szt. 6 zamontowane w stacji próżniowej w miejscowości Hipolitów, ulica Jałowcowa,
    8. pompy FLYGT CP 3127HT, szt. 2 zamontowane na przepompowni w Hipolitowie, ulica Jałowcowa,
    9. pompy FLYGT NP 3127HT, szt. 2 zamontowane w przepompowi w Hipolitowie, ulica Jałowcowa
    10. pompy typ GCA 6.03, szt. 2 zamontowane w Stacji Uzdatniania Wody w Mrowiskach,
    11. pompa typ 80PJM130, szt. 1 zamontowana w Stacji Uzdatniania Wody w Okuniewie.

 

  1. Zakres wykonywanych prac obejmuje:

Remont urządzeń wskazanych w rozdz. II, ust. 2, pkt. od 2.1 do 2.11 opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie określonym w rozdz. II, ust. 1, pkt. 1.3 opisu przedmiotu zamówienia.

  1. Wspólny słownik zamówień: (CPV) 50.51.11.00-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Oferta musi być kompletna
  3. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.
  4. Zamawiający informuje, że może udzielić zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6.
    1. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
    2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 1)  Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają  

        obowiązek posiadania takich uprawnień.

2)   Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia .

3)   Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.

10.  Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej  

     wymienione dokumenty:

  1. Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 przedmiotowej ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

11. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
       w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca,   

       wyszczególnionych w SIWZ.

12.  Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.

13. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
 

Zakład Komunalny w Halinowie

ul. Józefa Piłsudskiego 77

05-074 Halinów w terminie do dnia 11.12.2012 r. do godz. 10.00 z napisem na kopercie :

 

„Remonty i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych

w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie”

 

14. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.12.2012 r. godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.

 

Dyrektor

mgr inż. Małgorzata Komuda-Ołowska

 

 

Załącznik:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Wytworzył:
Michał Warda
Udostępnił:
Klaudia Małecka
(2012-12-03 12:22:13)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Małecka
(2012-12-03 12:26:45)
 
 
liczba odwiedzin: 1568751

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X