☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Zakładu Komunalnego w Halinowie

                                                                            Halinów, dnia 21.11.2011 r.

ZK.341-21/11
 
 
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie,
05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 193 000 euro
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
(t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z póź. zm.)
na zadanie pod nazwą:
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów
Zakładu Komunalnego w Halinowie”
 
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do 10 obiektów Zakładu Komunalnego w Halinowie, określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaż energii elektrycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 89 poz.625 z póź. zm.). W chwili zawierania umowy z Zamawiającym na dostawę jw., Wykonawca winien posiadać umowę zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i częściowych. Oferta musi być kompletna.
4. Wspólny słownik zamówień: CPV 65.30.00.00-6 – przesył energii elektrycznej i podobne usługi
5. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r.
6.  Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadają aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej tj. do obiektów Zamawiającego,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
8.  Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
1)  Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 „pzp” oraz o braku podstaw do wykluczenia (zawarte jest w oświadczeniu wykonawcy które stanowi załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ).
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)  Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
5)  Aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej dla obiektu Zamawiającego.
9. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży Wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.
10. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
11. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Zakład Komunalny w Halinowie
      ul. 3 Maja 8
      05-074 Halinów w terminie do dnia 29.11.2011 r. godz. 11.00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.11.2011 godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego.  

                                                           DYREKTOR

                                                            Małgorzata Komuda-Ołowska

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Wytworzył:
Udostępnił:
Klaudia Małecka
(2011-11-21 15:29:54)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Małecka
(2011-11-21 15:35:28)
 
 
liczba odwiedzin: 1568773

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X