☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Halinów, dnia 26.01.2010 r.

ZK 341–01/10
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie
05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 125 000 euro
na podstawie ustawy
Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
( t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm. )
na zadanie pod nazwą:
 
„Dostawa używanej koparko-ładowarki”
 
1.      Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparko-ładowarki dla potrzeb Zakładu Komunalnego w Halinowie .
3.      Minimalne parametry techniczne maszyny:
-          typ: koparko-ładowarki: kołowa,
-          rok produkcji: nie wcześniej niż 2007 rok,
-          przebieg: do 850 mth,
-          Silnik wysokoprężny o mocy min. 90-100 KM,
-          ciężar całkowity do 8 - 12t,
-          napęd hydrauliczny na 4 koła,
-          stan techniczny: dobry,
-          długość ramienia min. 6m,
-          maksymalna głębokość kopania min. 5,8 m,
-          ogumienie w stanie umożliwiającym min 1 rok eksploatacji,
-          wyposażenie: osprzęt ładowarki - łyżka pływająca o pojemności do 1 m3 wielofunkcyjna (możliwość spychania, rozścielania, wyrównywania, ładowania, chwytania), dzielona, widły; osprzęt koparki
z szybkim montażem - tył teleskop, szybkozłącze, łyżka skarpówka o szerokości min. 150 cm, łyżka o pojemności 0,6 i 0,4 m3.
-          kabina zamknięta i ogrzewana,
-          skrzynia biegów manualna,
-          układ kierowniczy - wspomaganie hydrauliczne,
-          wszystkie urządzenia sterowane z kabiny,
-          licznik motogodzin musi posiadać nienaruszone plomby,
-          aktualny przegląd techniczny,
-          maszyna oryginalna, kompletna, sprawna technicznie z wykasowanymi luzami na głównym ramieniu koparki, z usuniętymi wyciekami z jednostki napędowej, skrzyni biegów i hydrauliki,
-          pełne oświetlenie sygnalizacyjne pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych min. światła robocze, lusterka wsteczne, lampy ostrzegawcze, trójkąt odblaskowy,
-          wycieraczki na przedniej i tylnej szybie,
-          dopuszczenie do ruchu po polskich drogach,
-          gwarancja min. 12 miesięcy,
-          możliwość serwisu w okresie gwarancji i przyjazd na miejsce do 3 dni od daty zgłoszenia,
-          możliwość serwisu pogwarancyjnego i przyjazd na miejsce do 14 dni od daty zgłoszenia,
-        dostawa do siedziby odbiorcy i szkolenie wyznaczonych pracowników na koszt dostawcy,
-        przed zakupem koparki zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pracy sprzętu przez wytypowanego operatora.
4.      Wspólny Słownik Zamówień: CPV 43260000- Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
5.      Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. Oferta musi być kompletna
6.      Termin wykonania zamówienia: w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.
7.      Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
8.      O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)       Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)       Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
3)       Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 PZP).
9.       Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia–nie spełnia”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawcaspełnił.
10.   Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
1)       Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.
2)       Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)       Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
-   cena ofertowa – 80 %,
-   liczba przepracowanych motogodzin – 20 %.
12.   Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Zakład Komunalny w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów w terminie do dnia 03.02.2010 r. do godz. 10.00.
13.   Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.02.2010 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.                                                                 

Dyrektor
Małgorzata Komuda-Ołowska

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Wytworzył:
Udostępnił:
Radosław Szpicki
(2010-01-26 15:18:56)
Ostatnio zmodyfikował:
Radosław Szpicki
(2010-01-26 15:22:30)
 
 
liczba odwiedzin: 1568784

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X