☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Dostawa, montaż, podłączenie oraz wykończenie kontenerowego zaplecza biurowego, zgodnie z projektem budowlano ? wykonawczym budowy budynku kontenerowego, usługowego siedziby Zakładu Komunalnego w Hal

Halinów, dnia 09.08.2011 r.

ZK.341–14/2011

 

Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8,

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 193 000 euro na podstawie ustawy

Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

(t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z póź. zm.)

na zadanie pod nazwą:

„Dostawa, montaż, podłączenie oraz wykończenie  kontenerowego zaplecza biurowego, zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym budowy budynku kontenerowego, usługowego siedziby Zakładu Komunalnego w Halinowie”

 

1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.

2. Zamówienie dotyczy:

2.1 Dostawy fabrycznie nowych kontenerów zaplecza biurowego o powierzchni użytkowej
212,53 m2 dla Zakładu Komunalnego w Halinowie, dz. o nr ewid. 102, Halinów, gm. Halinów.

2.2 Montażu kontenerów zaplecza biurowego.

2.3 Podłączenia kontenerów.

2.4 Wykończenia zaplecza biurowego:

2.4.1 Wykonania podłogi z paneli podłogowych, a w pomieszczeniach sanitarnych z płytek ceramicznych.

2.4.2 Wykonania ścian zewnętrznych.

2.4.3 Wykonania ścian działowych, wykończenia z płyt kartonowo – gipsowych oraz pomalowania.

2.4.4 Wykonania obróbek blacharskich.

2.4.5 Wyposażenia w stolarkę okienną i drzwiową.

2.4.6 Wykonania instalacji centralnego ogrzewania gazowego, wraz z wyposażeniem w grzejniki.

2.4.7 Wykonania wentylacji.

2.4.8 Wykonania wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz elektrycznej.

3. Wspólny słownik zamówień: (CPV) 45223820-0.

4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. Oferta musi być kompletna.

5. Termin wykonania zamówienia: od 06.09.2011 r. do 20.10.2011 r.

6. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

7.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

7.2  Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia .

7.3  Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.

8. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:

a)   Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 przedmiotowej ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ,

b)   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

c)    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

9. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.

10. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.

11. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:

 

Zakład Komunalny w Halinowie

      ul. 3 Maja 8,

      05-074 Halinów
w terminie do dnia 29.08.2011 r. godz.13.00

Z napisem na kopercie

Oferta w postępowaniu przetargowym pt:

 

„Dostawa, montaż, podłączenie oraz wykończenie  kontenerowego zaplecza biurowego, zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym budowy budynku kontenerowego, usługowego siedziby Zakładu Komunalnego w Halinowie”

 

 

12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.08.2011 r. godz.13.15 w siedzibie  Zamawiającego.

Z upoważnienia Dyrektora

Wiesław Kloch

Kierownik ds. Technicznych i Utrzymania Ruchu

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wytworzył:
Udostępnił:
Klaudia Małecka
(2011-08-09 17:24:50)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Małecka
(2011-08-09 17:31:36)
 
 
liczba odwiedzin: 1568765

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X