☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

 

ZK.211.02.2016

 

Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. Józefa Piłsudskiego 77, ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 5 225 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

(t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)

na zadanie pod nazwą:

 

„Roboty budowlane polegające na budowie i przebudowie sieci wodociągowej
w miejscowościach Długa Kościelna i Kazimierów, gmina Halinów”

Wspólny Słownik Zamówień:

45231300-8  

 

1.  Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl, bądź uzyskać od Zamawiającego zgodnie z art. 42 ust. 2 „pzp”.

2. Przedmiotem zamówienia są:

Roboty budowlane polegające na budowie i przebudowie sieci wodociągowej w miejscowościach Długa Kościelna i Kazimierów, gmina Halinów.

3. Wspólny słownik zamówień: 45231300-8  

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Oferta musi być kompletna.

5.   Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.06.2016 r.

6.   Wadium jest wymagane.

7.  Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

8.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

8.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

8.2  Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym
i technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia .

8.3  Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.

9.   Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:

9.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ).

9.2   Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9.3   Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

9.4   Pozytywne referencje otrzymane od przynajmniej dwóch inwestorów, na realizację zamówienia na kwotę co najmniej  200 000 zł brutto każde, obejmującego wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy i/lub przebudowy sieci wodociągowej o zbliżonych parametrach do przedmiotu zamówienia.

9.5   Kosztorys ofertowy, wykonany na podstawie obmiarów wskazanych przez Zamawiającego (Załącznik Nr 8 do SIWZ).

9.6   Zaakceptowaną kartę gwarancyjną na roboty budowlane (Załącznik Nr 4 do SIWZ).

9.7   Zaparafowany wzór umowy (Załącznik Nr 4 do SIWZ).

9.8   Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności i podstawy do dysponowania tymi osobami, w szczególności kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności sanitarnej Załącznik Nr 12 do SIWZ).

9.9   Oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) (Załącznik Nr 3 do SIWZ).

9.10 Aktualną opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt 9.2-3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

10. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.

11. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
- cena ofertowa – 90 %,

- okres gwarancji – 10 %

 11.1.Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:

            Do porównania ofert w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:

Kryterium cena – 90%

                                                           Najniższa cena ofert brutto

            Ocena punktowa =  ---------------------------------------------   x 90 pkt

                                                           Cena brutto oferty badanej

 

Do porównania ofert w kryterium okres gwarancji zostanie zastosowana następująca zasada:

Kryterium okres gwarancji – 10%

Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji:

            - mniej niż 4 lata gwarancji – otrzyma 0 punktów

            - 4 lata gwarancji – otrzyma 5 punktów

            - 5 lat gwarancji i więcej – otrzyma 10 punktów.

           

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim  wymaganiom przedstawionym w „pzp” i SIWZ oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza  w oparciu o podane w niniejszym rozdziale kryterium wyboru ofert.

Obliczenia będą wykonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

12. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:

Zakład Komunalny w Halinowie

 ul. Józefa Piłsudskiego 77,

 05-074 Halinów
w terminie do dnia  17.02.2016 r. godz. 10.00

Z napisem na kopercie

Oferta w postępowaniu przetargowym pt:

 

„Roboty budowlane polegające na budowie i przebudowie sieci wodociągowej w miejscowościach Długa Kościelna i Kazimierów, gmina Halinów”

 

13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.02.2016 r. godz. 10.30 w siedzibie  Zamawiającego.

Dyrektor 

/-/ Małgorzata Komuda -  Ołowska

 

Wytworzył:
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie - Małgorzata Komuda - Ołowska
(2016-02-02)
Udostępnił:
Monika Doleżał-Prus
(2016-02-02 15:09:35)
Ostatnio zmodyfikował:
Monika Doleżał-Prus
(2016-02-02 15:12:36)

 
 
liczba odwiedzin: 1568983

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X