☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

Halinów, dnia 21.05.2014 r.

ZK.211.06.2014 

 

Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. Józefa Piłsudskiego 77, ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 5 186 000 euro na podstawie ustawy

Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

(t.j Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)

na zadanie pod nazwą:

 „Roboty budowlane polegające na rozbudowie sieci kanalizacyjnej w ul. Pułaskiego w Gminie Halinów”

 

1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl, bądź uzyskać od Zamawiającego zgodnie z art. 42 ust. 2 „pzp”.

  1. Przedmiotem zamówienia są:

Roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ulicy Pułaskiego w miejscowości Halinów i Długa Kościelna w Gminie Halinów oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, po zakończeniu wszystkich robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, decyzji o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotowej sieci kanalizacyjnej.

Szczegółowy opis robót budowlanych zawierają:

2.1 Projekt Architektoniczno - Budowlany budowy kanalizacji sanitarnej w ul. Pułaskiego w Halinowie i Długiej Kościelnej – załącznik nr 5 do SIWZ.

2.2 Projekt Zagospodarowania Terenu budowy kanalizacji sanitarnej w ul. Pułaskiego w Halinowie i Długiej Kościelnej – załącznik nr 6 do SIWZ.

2.3 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Sieć Kanalizacji Sanitarnej - załącznik nr 7 do SIWZ.

2.4 Warunki techniczne odtworzenia nawierzchni w pasie drogi – ul. Pułaskiego w Halinowie i Długiej Kościelnej - załącznik nr 10 do SIWZ.

2.5 Przedmiar robót: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Pułaskiego w Halinowie i Długiej Kościelnej - załącznik nr 8 do SIWZ.

2.6 Prace związane z wykonaniem niniejszego zamówienia należy wykonać w porozumieniu z Zamawiającym oraz zgodnie z ww. dokumentami.

2.7 Użyte w dokumentacji projektowej materiały o nazwach handlowych tam zawartych, nie są obowiązujące. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów wymienionych w projektach, STWiOR pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom określonym w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

2.8 Zamawiający dopuszcza zmianę rozwiązań projektowych oraz materiałów na równoważne po uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Projektanta w ramach nieistotnych zmian projektowych, pod warunkiem, że wynagrodzenie za wykonanie zamówienia nie wzrośnie w stosunku do kwoty podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

2.9 Do Wykonawcy należy zgłoszenie w imieniu Zamawiającego rozpoczęcia robót do PINB w Mińsku Mazowieckim.

2.10 Do Wykonawcy należy zgłoszenie do PINB w Mińsku Mazowieckim zakończenie robót.

 

2.11 Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji.

2.12 Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznej gwarancji, wystawiając w dniu odbioru końcowego kartę gwarancyjną według wzoru określonego przez Zamawiającego.

2.13 Wspólny słownik zamówień (CPV): 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

2.14 Zaleca się, by Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót oraz weryfikacji załączonej do SIWZ dokumentacji, a wszelkie wynikłe wątpliwości powinny być wyjaśnione z użyciem procedury określonej w dziale VII SIWZ.

2.15 Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę.

2.16 Wykonawca ma obowiązek uzyskać pozytywną ocenę higieniczną na zastosowane materiały wydaną przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Mińsku Mazowieckim.

2.17 Prace związane z wykonaniem niniejszego zamówienia należy wykonać w porozumieniu z Zamawiającym oraz zgodnie z ww. dokumentami oraz .

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Oferta musi być kompletna.

4.   Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.08.2014 r.

5.   Wymagane wadium w kwocie 16 500 zł. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

6.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

6.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

6.2  Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia .

6.3  Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.

7.   Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:

7.1   Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 przedmiotowej ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ,

7.2 Oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do grupy      kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331, z póżn. zm.) (Załącznik Nr 3).

7.3   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7.4    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7.5 Co najmniej dwie pozytywne referencje otrzymane od klientów, na realizację zamówienia na kwotę co najmniej  550 000 zł brutto każde, obejmującego wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej o zbliżonych parametrach do przedmiotu zamówienia.

 

7.6 Kosztorys ofertowy.

7.7 Oświadczenie, w którym zostanie wskazany okres gwarancji na roboty budowlane i zastosowane materiały. 

7.8 Aktualną opłaconą polisę a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

8.  Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.

9. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
  - cena ofertowa – 100 %,

10. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
 

Zakład Komunalny w Halinowie

      ul. Józefa Piłsudskiego 77,

      05-074 Halinów


w terminie do dnia  09.06.2014 r. godz. 10.00

Z napisem na kopercie

Oferta w postępowaniu przetargowym pt:

 

„Roboty budowlane polegające na rozbudowie sieci kanalizacyjnej w ul. Pułaskiego w Gminie Halinów”

 

11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.06.2014 r. godz. 10.15 w siedzibie  Zamawiającego.

 

Dyrektor

mgr inż. Małgorzata Komuda-Ołowska

Wytworzył:
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie - Małgorzata Komuda- Ołowska
(2014-05-21)
Udostępnił:
Michał Warda
(2014-05-21 14:51:29)
Ostatnio zmodyfikował:
Michał Warda
(2014-05-21 15:46:29)

 
 
liczba odwiedzin: 1569027

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X