Zimowe utrzymanie dróg gminnych gminy Halinów w 2007 r.

Halinów 15.11.2006r.
ZK 3415 – 01/06
 Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie
05 – 074 Halinów ul. 3-go Maja 8
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 000 euro
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych dnia 29 stycznia 2004 r.
(Dz.U. Nr.19 z 2004 r. poz. 177) na zadanie pod nazwą:
 
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych gminy Halinów w 2007 r.”
 
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.halinow.pl, www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie
    Zamawiającego – Zakład Komunalny w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. 3 Maja 8
2. Przedmiotem zamówienia jestzimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Halinów:
    I kolejność odśnieżania - 24,30 km drogi utwardzone, wymagające posypywania  
    mieszanką piaskowo – solną.
    II kolejność odśnieżania – 30,70 km drogi niewymagające posypywania mieszanką
    piaskowo – solną, odśnieżanie na całej szerokości jezdni.
    III kolejność odśnieżania – 66,40 km odśnieżanie umożliwiające przejazd dla mieszkańców,   służb i ruch pieszy.
3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 90212000-6, 90213000
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – 01.01.2007 r. do 15.03.2007 r. oraz
    15.11.2007 r. do 31.12.2007 r.
6. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy niewykluczeni na podst. art. 24, ust. 1     pkt. 1-9 oraz ust. 2 pkt. 1 i 2 i spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają warunki zawarte w specyfikacji.
8. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków, wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
a. Oświadczenie, ze spełnia wymogi art. 22 ust. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 pkt. 1-9 i ust. 2 pkt.1 i 2 przedmiotowej ustawy.
b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
9. Ocena spełnienia w/w dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży Wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ,
10. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
      a. Bohdan Szeląg tel. 0 604 990 493 w sprawach technicznych,
      b. Janina Podstawka tel. 022 760 40 15 w sprawach procedury w godz. 9.00 – 15.00
      e-mail: dyrektor@zkhalinow.internetdsl.pl, fax 022 783 6905.
11. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena – 100%
12. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
   Zakład Komunalny Halinów, ul. 3go Maja 8 do dnia 30.11.2006 r. do godz.12ºº
13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.11.2006 r. o godz. 12,15 w siedzibie Zamawiającego
- Zakład Komunalny w Halinowie 05 – 074 Halinów ul. 3go Maja 8.
 
                     Dyrektor Zakładu
                    Janina Podstawka
 
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Wytworzył:
Udostępnił:
Radosław Szpicki
(2006-11-21 14:45:33)
Ostatnio zmodyfikował:
Radosław Szpicki
(2006-11-21 15:06:18)