Ogłoszenie przetargowe

                                                                                         Halinów, dnia 28.03.2012 r.

ZK 341–03/2012
 
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 200 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.)
na zadanie pod nazwą:
„Dostawa fabrycznie nowej przenośnej kamery samojezdnej, skrętnej do inspekcji rurociągów wod. – kan. wraz z osprzętem”
 
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej przenośnej kamery samojezdnej, skrętnej do inspekcji rurociągów wod. – kan. wraz z osprzętem, zwany dalej zestawem do inspekcji rur i kanałów wraz ze szkoleniem personelu zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego systemu.
3.  Wspólny słownik zamówień: CPV 42997100-2.
4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych. Oferta musi być kompletna
5. Termin wykonania zamówienia: 40 dni od dnia podpisania umowy.
6. Zamawiający informuje, że może udzielić zamówienia z wolnej ręki na usługi uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5.
7. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)  Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
3)  Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia–nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
9. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
1) Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 przedmiotowej ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Pozytywne referencje otrzymane od przynajmniej trzech klientów, na realizację zamówienia powyżej 90 000 zł brutto, obejmującego dostawę fabrycznie nowej kamery do inspekcji wod.-kan.
5) Kartę gwarancyjną, w której zostanie podany okres gwarancji na sprzęt i oprogramowanie, warunki naprawy, wymiany urządzenia, jego zespołów w tym należy ująć zakres prac gwarancyjnych oraz zespołów, które podlegają gwarancji.
10. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.
11. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
12. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
13. Zakład Komunalny w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów w terminie do dnia 06.04.2012 r. do godz. 10.00 z napisem na kopercie :
 
„Dostawa fabrycznie nowej przenośnej kamery samojezdnej, skrętnej do inspekcji rurociągów wod. – kan. wraz z osprzętem”
 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.04.2012 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.       

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Wytworzył:
Udostępnił:
Klaudia Małecka
(2012-03-28 14:53:17)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Małecka
(2012-03-28 14:59:59)