☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Halinów, dnia 05.05.2009 r.
ZK 341–05/09
 
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie,
 05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 133 000 euro
na podstawie ustawy
Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
( t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm. )
na zadanie pod nazwą:
 „Wykonanie dokumentacji projektowej remontu Stacji Uzdatniania Wody w Okuniewie polegającego na montażu zestawu hydroforowego oraz wymianie szafy sterowniczej”
 
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia są usługi inżynierskie w zakresie opracowania dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie dokumentacji projektowej remontu Stacji Uzdatniania Wody w Okuniewie polegającego na montażu zestawu hydroforowego oraz wymianie szafy sterowniczej.
3. Opracowanie dokumentacji dla zestawu hydroforowego polega na doborze w/w urządzenia odpowiedniego do ciągu technologicznego na SUW oraz wykonanie stosownych obliczeń, rysunków i szkiców.
4. Wykonanie projektu szafy zasilająco-sterowniczej SUW polega na dostosowaniu programu sterownika z projektem wymiany podzespołów automatyki w szafie sterowniczej w związku z nowymi warunkami eksploatacyjnymi pracy SUW.
5. Wykonanie dokumentacji obejmuje również opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla przedmiotowego zadania.
6. Podstawą wykonania przedmiotu zamówienia są informacje i dokumenty przekazane przez Zamawiającego oraz wizja lokalna przeprowadzona na obiekcie.
7. Wspólny słownik zamówień: CPV 71321000-4  Usługi inżynierii projektowejdla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
8.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
9.  Wymagany termin realizacji: w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.
10. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
11. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia tj. wykonali podobne usługi w okresie ostatnich 3-ch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lecz nie krócej niż 2 lata przed ogłoszeniem niniejszego przetargu;
3) Posiadają niezbędne uprawnienia w zakresie wymaganego zakresu usług oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
4)  Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
12. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia–nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawcaspełnił.
13. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ).
2)  Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie IV ust. 1 pkt. 1.3 i 1.4 specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty:
-   wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3-ch lat podobnych usług zawierający dane: wartość, data
i miejsce wykonania odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w tym zgodnie z § 1 ust 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. (Dz. U Nr 87, poz. 605) potwierdzenie wykonania co najmniej 3-ch usług z należytą starannością (np. referencje, bezusterkowe protokoły odbioru robót);
-   kserokopię niezbędnych uprawnień zawodowych i przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego projektantów i inspektorów nadzoru wg wymaganych branż
14. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena ofertowa – 100%.
15. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego: Zakład Komunalny
w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów
w terminie do dnia 14.05.2009 r. do godz. 10.00.
16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.05.2009 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.                                                                  

 

Dyrektor Zakladu

Małgorzata Komuda- Ołowska

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Klaudia Kozłowska
(2009-05-05 13:55:00)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Kozłowska
(2009-05-05 14:08:57)
 
 
liczba odwiedzin: 1568804

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X