☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Przetarg nieograniczony

                                                                                         Halinów, dnia 26.09.2011 r.

ZK.341–17/2011
 
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie,
05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 193 000 euro
na podstawie ustawy
Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
(t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z póź. zm.)
na zadanie pod nazwą:
„Budowa budynku biurowego wraz z instalacjami wewnętrznymi, zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym budowy budynku kontenerowego, usługowego siedziby Zakładu Komunalnego w Halinowie oraz rysunkami zamiennymi do projektu”
 
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa budynku biurowego parterowego niepodpiwniczonego o powierzchni zabudowy 283,95 m2, powierzchni użytkowej 206,80 m2i kubaturze 989,20 m2 wraz z instalacjami wewnętrznymi, zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym budowy budynku kontenerowego, usługowego siedziby Zakładu Komunalnego w Halinowie oraz rysunkami zamiennymi do projektu.
3.   Skrócony opis zamówienia:
3.1 Budynek należy wykonać w technologii tradycyjnej na fundamentach wybudowanych przez Zamawiającego.
3.2 Ściany zewnętrzne i nośne należy wykonać z gazobetonu odmiana 600 o grubości 24 cm. Ściany wewnętrzne z gazobetonu odmiana 600 o grubości 12 cm. Ocieplenie zewnętrzne budynku należy wykonać ze styropianu/wełny mineralnej o gr. min. 12 cm. Wykończenie zewnętrzne budynku należy wykonać technologią „lekką mokrą” w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym. Cokoły wykonać z tynku mozaikowego. Wykończenie ścian wewnętrznych należy wykonać zaprawą cementowo – wapienną, szlifowane zaprawą gipsową, metodą tradycyjną oraz pomalować na kolor biały.
3.3 Posadzki wykonane następująco: szlichta zbrojona 4 cm, folia, styropian/wełna 10 cm, izolacja z papy, warstwa chudego betonu ok. 15 cm, podsypka piaskowa. W kotłowni, kuchni, łazience, WC, wiatrołapie - gres na kleju, w przedpokojach i biurach panele podłogowe.
3.4 Wentylacja mechaniczna we wszystkich pomieszczeniach z wyłączeniem pomieszczenia socjalnego, gdzie przewiduje się wentylację grawitacyjną.
3.5 Strop wykonać z elementów prefabrykowanych teriva.
3.6 Wyposażenie budynku w stolarkę okienną wykonaną z PVC, profil pięciokomorowy o współczynniku przenikania ciepła Uk=2,0 W/m2K, szyby zespolone o Uk=1,1 W/m2K wyposażone w okucia obwiedniowe z mikrowentylacją. Wyposażenie w stolarkę drzwiową wewnętrzną typową płytową, wymiary wg projektu, drzwi wejściowe wzmocnione stalowe, ościeżnice stalowe lub drewniane.
3.7 Budynek należy wyposażyć w instalację elektryczną wraz z gniazdami elektrycznymi i oświetleniem. Instalację należy podłączyć do skrzynki pomiarowej.
3.8 Budynek należy wyposażyć w wewnętrzną instalację wodociągową i kanalizacyjną. Pomieszczenie socjalne oraz WC należy wyposażyć w armaturę łazienkową: umywalki szt. 2, sedes szt. 2, zlewozmywak szt. 1, bateria szt. 3.
3.9 Budynek należy wyposażyć w instalację wewnętrzną centralnego ogrzewania, wraz z wyposażeniem w grzejniki (bez pieca gazowego).
3.10 Budynek należy wyposażyć instalację wewnętrzną telekomunikacyjną, z okablowaniem i gniazdami w pomieszczeniach biurowych.
3.11 Więźbę dachową budynku wykonać w systemie krokwiowo – płatwiowym o nachyleniu połaci do poziomu α = 35 st. z płatwiami pośrednimi 10 x 12 cm wspartymi na murłatach o przekroju 14 x 14 cm. Krokwie wykonanie z drewna iglastego. Pokrycie dachu wykonać z blacho dachówki z blachy tytanowo – cynkowej powlekanej, w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym.
3.12 Obróbki blacharskie wraz z orynnowaniem wykonać z blachy powlekanej tytanowo – cynkowej.
4. Wspólny słownik zamówień: (CPV) 45210000-2.
5. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. Oferta musi być kompletna.
6. Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do 31.12.2011 r.
7.  Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
8.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
8.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
8.2 Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia .
8.3 Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
9.   Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
a)   Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 przedmiotowej ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ,
b)   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c)    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d)  Pozytywne referencje otrzymane od przynajmniej trzech klientów, na realizację zamówienia powyżej 200 000 zł brutto, obejmującego budowę budynków biurowych lub innych.
e) Kosztorys ofertowy, wykonany na podstawie obmiarów wskazanych przez Zamawiającego (załącznik nr 4 SIWZ).
f)   Oświadczenie, w którym zostanie wskazany okres gwarancji na roboty budowlane i zastosowane materiały. 
10. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.
11. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
12. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:

 
Zakład Komunalny w Halinowie
      ul. 3 Maja 8,
      05-074 Halinów

w terminie do dnia  10.10.2011 r. godz. 09.00
Z napisem na kopercie
Oferta w postępowaniu przetargowym pt:
 
„Budowa budynku biurowego wraz z instalacjami wewnętrznymi, zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym budowy budynku kontenerowego, usługowego siedziby Zakładu Komunalnego w Halinowie oraz rysunkami zamiennymi do projektu”
 

 13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.10.2011 r. godz. 09.15 w siedzibie Zamawiającego

                                                                      DYREKTOR

                                                                    Małgorzata Komuda-Ołowska

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

OPIS TECHNICZNY, OGÓLNY PRZEDMIAR ROBÓT(WYPEŁNIĆ W CZĘŚCI DOT. SWIZ), PRZEDMIAR WENTYLACJA, ELEWACJA 1, ELEWACJA 2, OPIS WENTYLACJI, PRZEKROJE, RZUT POZIOMY FUNDAMENTÓW, RZUT POZIOMY DACHU, RZUT POZIOMY KONSTRUKCJI WIĘŹBY DACHOWEJ, RZUT POZIOMU PARTERU, RZUT POZIOMY STROPU, SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT,  WENTYLACJA, WIZUALIZACJE, PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY BUDOWY BUDYNKU KONTENEROWEGO USŁUGOWEGO, INSTALACJE ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE, INSTALACJE SANITARNE, INSTALACJE SANITARNE RYS.

Wytworzył:
Udostępnił:
Klaudia Małecka
(2011-09-26 17:10:50)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Małecka
(2011-10-05 14:17:45)
 
 
liczba odwiedzin: 1568767

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X